sjukling

Idag ligger jag hemma i fosterställning och fryser. Kikar lite på Vänner gör jag. Väntar på att få hem Pelle Svanslös och Trolltider så jag har något roligt juligt att titta på. Nu har jag fått reda på att jag ska jobba julafton. Vilket jag ville så det är ju perfa! 10-14, perfekt tid. Vid den tiden brukar jag bara sitta hemma och rulla tummarna och vänta på Kalle Anka och mina paket som ligger under granen.

Imorgon får vi se om jag orkar ta mig till skolan. Det visar sig imorgonbitti. Men på ett sätt måste jag dit. Hämta hem lite grejer och papper. Så jag tar mig nog dit iallafall, så får vi se om jag åker hem på direkten igen eller ej. Den som lever får se.

Nu ska jag vila vidare framför tvn och kanske äta ännu en till mandarin.

Jag sänder även en julig tanke till min vän Nattsen som troligtvis ligger och njuter i solen just nu. Hoppas du har det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0