sura bilar

Idag har jag varit i Sandviken och kollat på julavslutning med Nattsen. Kurvan kom hon med, pigg och glad. Efter massa julmusik och annan musik åkte jag och Nattsen in till Gävle för att kika lite extraklappar, iallafall jag. Hittade nada. Klockan 4 var det dags för jobbelijobb. Vart kvar till ca 20.30. Var ju meningen att jag skulle åka till Simone för att partaja lite, men jag orkade inte, + att jag ska upp och jobba imorgon också så det kändes bäst att stanna hemma.

Så det var min fredag det. Förresten, gick ju in till lofisavisa idag och ville ha lite tips på julklappar. Hon försökte sälja allt från ljuslyktor till kameler till mig. Jag gick ifrån tomhänt, men går nog in någon annan dag istället. Hon kom sedan och bjöd mig och Sanna på godis, den satte fint i magen kan jag tala om för dig du.

Nej nu ska jag kika på tv och sleepa.. GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0