tycka synd mig själv

Sitter i soffan och har gjort det sen cirkus 8 imorse. Jag är så extreemt uttråkad så det är in klookt. Önskar att jag var i skolan, där är jag sällan uttråkad. Jag orkar inte resa på mig. Mitt huvud dunkar. Jag kollar på gamla avsnitt av Desperata Hemmafruar och längtar till julafton. Kikar på lite olika julklappar som jag ska klicka hem från intranätet, inte till mig själv, utan till mina nära och kära.

Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Mamma är hos Kenta. Kristin har flyttat. Evve är på semester neråt i vårat avlånga land. Jennifer ska baka. Nathalie är i värmen. Nichole ska parta. Cillsono ska också på partajo. Jag orkar inte röra på mig. Orkar inte åka till Sandviken. Vill inte åka dit. Jag vet vad jag vill. Kika på Idol och se när Robin åker ut.

Gud vad jag tycker synd om mig själv just nu, pinsamt. Det blir vad man gör det till... Tjing.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Krya på dig sötsyster! Hoppas du orkar hitta på något kul ikväll i din ensamhet :) Pussåkram

2008-12-05 @ 15:31:14
URL: http://rufstufs.bloggspace.se
Postat av: erkan

robin åker ut? Han kommer Inte åka ut!

2008-12-05 @ 16:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0