välkommen till rimstuga

Till Erika från Frida
Erika din blåmes
här ligger jag och undrar vem som fes
var det jag eller inbillar jag mig?
snälla jag behöver ett svar av dig!
på fredag maskeraden kommer
vad ska jag vara? Ica-kupponger?
nej erika din hjälp jag behöver
även fast dina ord mitt öra döver
Imorgon i vår skola vi ses
då ska du få spö, din mes.

Love Frida

Till Frida från Erika
här sitter jag och ska försöka
att kedjeröka
björn gustafsson hälsar
att jag är den han älskar
han har äntligen förstått
att jag honom aldrig förått?
vad det där hade med saken att göra
kan jag tyvärr inte redogö-ra
Ica-kupponger skulle vara nått
då är du ju iallafall inget grått! (sprak)
Rim är inget för mig
jag tror jag lämnar detta åt dig

tack och gonatt
har du nånsing hört att du liknar arafat?

/ erika, som mest bara gillar att skrika
och tugga på sitt fika!

p.s tacka vet jag rimlexikon d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0