Vinterpromenad

Efter att inte ha fått riktig luft på flera dagar kände jag att det var dags. Ringde till Jennfisen men hennes telefon fungerar lika mycket som min hjärna gör efter kl 17.. Hon hade andra planer än mig så jag fick gå på promenad själver. Vilket var otroligt skönt. Mötte mamma som hade varit borta så gick vi tillsammans tillbaka hemmåt och planerade ännu mer julklappsköp och händelser.

Nu sitter jag i soffan och kikar nyheter. Mycket pigg vart jag helt plötsligt, vilket inte är så hurrycurry bra eftersom jag ska upp tidigt imorgon : / Men jag kommer ju knappast somna över att sitta här så jag går nu. HEJDA.

GODNATT.

Kommentarer
Postat av: nicholefofjollmillikatcholl

hej fiffi, jag tänkte senast i morse på dina filmer, tror dom ligger på vinden i en stor kartong. Kan hämta ner dom, så kan vi ha julkalender maraton ;) Myspys

2008-12-10 @ 13:04:52
Postat av: Evelina

Jag va också ute ensam på vinterpromenad igår :)

2008-12-10 @ 19:50:43
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0