working 8 to 4

Hejs.

Nu är julen över på riktigt. Igår var jag och famlijen iväg på bio, Allt Flyter. Och det flöt på bra där, en bra film, men inge mer än bra, enligt mig. Slarva bort bankkortet hann jag också med. Så spärra der har jag gjort och på måndag ska jag in och fixa nytt. Tur var väl att jag inte hade speciellt mycket pengar på kortet. Tur i oturen så att säga.

Nu har jag nyss varit på en kort runda med Egon. Idag har jag jobbat 8-16, så nu sitter jag i soffan och kikar Shrek och är slut. Imorgon ska jag jobba igen, 10-17. Hinner aldrig ner på stan för en kik på mellandagsrean. Men på söndag så, om Nathalie kommer hem i tid. Annars blir det nog en tripp med Jennfisen :) Fick ju fina julklappar av henne också, nu kan jag äntligen göra min egen chailatte som den smakar på Waynes. Tack för den kompis :) Kanske blir en sväng till Åshammar imorgon också, hem till Löfvenmark´s.  Det är mina planer hittils. Om dom följs visar sig. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0