20+ och sol

Nu är Nathalie framme i värmen! Tänk att hon har sommar nu, hon kliver ut planet och möts av en varm kvav vindpust, solen skiner och det är minst 20 grader varmt. Jag är avundsjuk, mycket. Här sitter jag hemma, har just kommit hem från gymmet och tryckt i mig gröt, så kul har jag. Idag ska jag dega, mycket, som alla andra dagar. Jag ska även laga lax tills mamma kommer hem sedan ska vi ta en tripp på stan, mysigt =) Fick förresten väskan av mamma igår kväll, hon tyckte nog (precis som jag) att jag har bättre användning av den, that's true!

Solen börjar titta fram lite här hemma också, kanske att man skulle ta sig en vårprommis innan duschen? Ja varför inte. Hej!

image229
Så happy är nog tjejen nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0