även dagen har ett slut

Nu är det dags för sovning. Imorgon är det skola och dagen börjas med ett klassråd. Okej, onödigt att gå på brukar jag tänka, men ibland händer det även saker på dom. Och eftersom Birgitta och Sverre sa att vi skulle komma så lyder jag deras order, för denna gång. Synd att mitt gymmet öppnar kl 7, för då måste jag sitta på bussen. Om det ända kunde ha öppnat kl 6, haha men jag antar att det inte kommer ske. Det är så mycket skönare att träna på morgonen så man har dagen fri efter skolan.

Nu ska jag iallafall vila upp mig innan jag ska upp. 05.30 är klockan ställt på nu. Hua, hur ska jag klara detta? Jag älskar lov, och helger och när man råkar sova över. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0