Extradagen

Idag är den där extradagen som kommer var 4e år. Ja för det är ju skottår i år. Så sist vi fick vara med om 29e februari var alltså för 4 år sedan, låter ju lite konstigt. Så vad ska jag göra med min "extradag"? Jag har just varit och tränat och tänkte väl duscha snart. Ikväll ska jag hem till Evve för där ska jag sova inatt. Typiskt att man skulle vakna med snö utanför sitt fönster imorse. Men det är ju faktiskt februari än och snön brukar väl ligga på marken i denna tid.

Nu tänkte jag fortsätta med mitt engelskaprat som ska vara klart innan veckans slut. Ska prata om en bok jag läst, Go ask Alice. Väldigt bra bok som handlar om en tjej som börjar med droger som väldigt ung. Den finns även på svenska, Fråga Alice, läs läs läs! Hörs!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag älskar den boken, man får ett rätt gött perspektiv på sina egna problem. Låter jobbigt med snön, i göteborg lyser solen och vårjackan känns lite för varm tillochmed, vart bor du?

2008-02-29 @ 15:36:34
URL: http://vaanilj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0