Hard work work..

Huvudet dunkar överdriver mycket nu, fasiken. Jag börjar nog bli sjuk nu, påriktigt. Men inte sån där sjuk när det är hosta och snora, utan mer slut i kroppen, ont i huvet och ögonen. Jag vill inte. Iallafall har jag jobbat flitigt i tre timmar i skolan idag, sen nu är jag hemma och vad ska jag göra? Jo juste, jobba ännu mer så skiten blir klar. Ja just precis, skiten. Jag får kalla det för det nu när jag är så trött på det som jag är. Senare ska jag iväg med mamsen till Konsum och köpa något gott tills imorgon när jag ska ligga och steka i Kungsberg. Jag dissar nog pulka och kör på vilning istället. Eller så slutar det hela med att jag måste ta med mig datorn och jobba klart allt. Haha det vore just snyggt det! Nej imorgon ska jag vila, vila, vila.

Hörs då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0