hemmapizza

Hemmagjord pizza det är väl gott det? Ja svarar jag på den frågan och kan även tillägga att jag är mätt nu, ruskigt mätt. Jag har hunnit träna idag också, det var skönt. Känns som aplänge sedan. Nu håller mamma på att försöka koppla in datorn som har kommit hem från lagning, det går mindre bra och det ända jag hör är rassel och klago-ord. "Men vad i hee..." haha.

Hörde förresten idag att det inte var bra att ge barn mycket salt under deras uppväxt eftersom dom blir så tjocka sedan. Och att dom blev tjocka berodde tydligen på att dom blir törstiga av saltet och då dricker dom läsk. Det tyckte då jag iallafall lät lite knasigt. Hur många är det som går och dricker läsk varje gång man är törstig? Jag dricker då iallafall läsk för att det är gott och inte för att jag är törstig, då dricker jag vatten för det funkar då bättre på mig iallafall. Salt = törstig = läsk = tjock ?

image215

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0