Lördagsmorgon

Nu är det lördag och solen lyser och himlen är blå. Riktigt fint vårväder. Jag har städat hela förmiddagen, det är rätt roligt om man inte har något bättre för sig faktiskt. Hela lägenheten är städat förutom mitt och mammas rum. Nu är jag klar och jag känner för att äta en liten frukost för att sedan bege mig ner på stan och möta upp Nathalie och Pelle. och ta en liten fika. Ska inte gå på stan, varje gång jag går på stan köper jag saker fast jag bestämt mig för att spara pengarna, jag är hopplös. Igår var jag på stan med Nathalie, och jag köpte fyra solglasögon, en jacka och en skjorta. Så nu är jag pengarfattigare och prylrikare, igen.
Till kvällen kommer Nichole hit och kollar på melodifestivalen, om inget annat roligt dyker upp men jag tvivlar stort på det.. Ska väl försöka laga någon mat också. Mina matkunskaper sjunker bara mer och mer. Förut var det roligt, nu är det jobbigt. Igår klarade jag knappt att laga mina nudlar.

Nej dags för dusch och starta dagen. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0