mmh, härliga måndag...

Åh, vintern gör mig trött. Jag vill ha sommar, nu nu nu. Tänk att bara slänga på sig en tröja eller kofta när man ska ut på kvällen, hoppa i ballerinaskorna och cykla iväg. Nejnej, nu ska man först se till att ha minst tre tröjor på sig, varma skor (som ändå gör tårna blöta), varm jacka och absolut inte glömma mössa och vantar. Nu är jag trött på det här, men jag vet, tiden går fort och snart är den härliga sommaren här!

Nu sitter jag iallafall här i min soffa och har just kommit hem, har varit och tränat. Fick tillbaka mitt företagsekonomiprov idag, ja just det, det provet som jag sköt upp tills dagen var där. Och det gick ju som det gick. Hur bra brukar det gå när man inte pluggat på ett prov som man inte förstår något av? Just det, skit. Första gången sen 7an-8an jag inte har klarat ett prov. Känner mig sjukt dålig och är trött på skolan och allt som har med den att göra. Lovet längtar jag mycket till och då ska jag skjuta skolan åt sidan i en hel vecka.

Nej efter mycket klag ska jag äta min semla som inte finns, eftersom dom antingen inte finns, eller är fula i hela Gävle. Tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: Evve

Jag såg ett semle-test i GD jag tyckte dom såg finast ut på konditori princess(ligger bortåt MAX-hållet) De ska ju ha hela lock, det hade de där :) hihi Så du vet! Kram

2008-02-05 @ 11:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0