Små lätta moln..

Kom på mig själv med att ligga i sängen och kolla ut på den blåa himlen och dom vita molnen som rör sig. Blicken hade helt fastnat och jag var någon helt annan stans. När man ligger och bara kikar hilmen kan man nästan tro att det är sommar. Det ger en härlig känsla i magen. Jag har inte gjort så mycket vettigt av den här dagen ännu. Varit och tränat, läst lite engelska bok samt gjort någon engelska uppgift som vi tydligen hade. Försöker få tag på kvinnan som håller i allt det här med I-L och allt. Jag måste ha en tag så jag kommer innanför porten imorgon, får se om hon hör av sig tills imorgon.

Nu ska jag kolla klart på Ratatouille, hejs!

image201

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0