Spara eller slösa?

Pratade just med Nichole som har varit i Stockholm och spridit ut sina pengar idag. Hon skulle hem till Marcus i Åshammar och jag kände mig inte så pepp på att ta mig ur soffan så jag stannar hemma ikväll iallafall. Men imorgon kan det nog bli att jag umgås lite, även fast jag ska lägga mig tidigt för kl 07.00 går bussen mot Stockholm på lördagmorgon. Jag känner för att spendera mina pengar galet på lördag, men något stoppar mig, kan det vara den smarta hjärndelen som försöker säga mig att "Den som spar han har"? Men om jag spenderar pengar kan du ge dig tusan på att jag även har.. saker!

Vi får se vem som vinner, den smarte eller den osmarte. Nu ska jag kolla på vänner för det får en på topphumör.
So long suckers!

image235
Me, myself and I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0