Tråkig fredag..

Nu är jag hemma efter en rätt tråkig kväll. Åkte hem till Cillit och käkade tacos för att sedan vänta på att något kul skulle hända, vi tog tillslut våra feta små rumpor in mot stan och mötte upp Nichole och Madde. Jag var trött, jag var kall och jag var lite sjukling. Detta resulterade till att jag hade en tråkig kväll och bara längtade hem. Jag har även insett hur jobbig folk verkligen är när dom är alkoholpåverkade, hemskt jobbiga ibland. Skriker, sluddrar, spyr och skriker igen, det är det som är. Och om man är en nyktring själv kan jag säga att det är det värsta som finns (nästan) för mig. Så jag är glad över att få vara hemma, i värmen.

Jo förresten lovet har ju börjat också nu ja. Lov? Vilket lov? vadå redan? Det var mina tankar när jag fick reda på det i måndags. Vart tar tiden vägen? Jag hinner inte med, men vad ska jag hinna med, att slappa ännu mer? Nej eftersom dom flesta av mina nära och kära åker bort på lovet får jag väl ta mig en vecka för mig själv, det lät som en bra idé!

Ja, lovet börjar och likaså våren, yey! Nu ska jag njuta av mitt lov. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Gonza

Nu måste jag äta tacos. Ha re.

2008-02-23 @ 01:14:35
URL: http://onza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0