vad vill jag?

Jag vill. Yey. Vad vill jag? Inte den blekaste, men något. Tycker att vardagen blir allt mer tråkig och dom roliga dagarna blir bara färre och färre. Vad är det som håller på att hända? När ska dagarna komma som man aldrig vill ska ta slut? Nu förtiden kommer dagen och man väntar på att den ska ta slut så fort som möjligt för att nästa dag ska komma, som är precis lika tråkig. Det är som att jag försöker skynda på tiden fast till ingen nytta. Jag har inget att skynda på den till, bara tomma gråa tråkiga dagar. Jag vill att något riktigt roligt ska hända, något nytt. Jag vill ha en förändring i den tråkiga vardagen. Om man har tur så blir det bättre mot våren/sommaren. Det är då livet är som roligast. Det är vintern som gör att alla blir så deppo. Fram med sommar och färg och bort med vintern och det gråa!

Godnatt!

image208
så mycket härligare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0