12, 12, 12, käre 12

Ja eftersom jag inte var i skolan slutet av dagen missade jag att vi kommer (om det inte bli någon ändring) sluta kl 12 på torsdagar i en hel termin! Förstår ni lyckan i det eller? 12 ?! Det var väl i 6årsgruppen man slutade så tidigt sist. Yeahp, tack nya schema, TACK!

Pratade just med Cillit också, hon kommer in och tar en fika med oss, och pluggar företagsekonomi. Två flugor i en smäll! Smart. Jag har även börjat komma på mig själv med en sak jag alltid säger i telefonen efter samtalet är klart "Hörs då!" Även om det är 2 minuter kvart tills jag ska möta upp denna person så blir det ända ett hörs. Hm, skumt.

Nej nu ska jag försöka plugga, igen. Får se hur långt jag kommer, först måste jag leta på häftet. Nee, Hörs då!

image185
så här glad är vi för dom nya tiderna. Jätteglad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0