Chill i chilisoffan

Sitter och chillsoffan med Nathalie. Det är som vårat nya klssrum och jag trivs då bättre här ute än innan i ett varmt svettluktande klassrum =) Har blivit klar med planschen om det nya programmet som ska öppnas till hösten. Våran linje blir inte densamma nå mer utan ska slå ihop med Sam ekonomi på något vänster. Ska fortsätta på min lilla handbok också, gött.

Mina drömmar blir bara konstigare och konstigare och jag minns dom så väl dagen efter, det är nästan lite läskigt och jag tror ibland att det som hänt i drömmen är på riktigt.

Ne nu är det snart dags för food, kebabgryta. Ska bli gott med lite mat eftersom det vart en liten översovning imorse med två bananer i proppandes i munnen samtidigt som jag försökte slänga på mig kläderna är inte det lättaste ska jag tala om.

TODELOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0