En dag på stan

Idag vaknade jag kl halv12 av att Nathalie ringde och väckte mig. Hon skulle snart in mot Gävle och tyckte det var bäst för mig att kliva upp. Jag sov i en halvtimme till sedan var det bara att skynda in i duschen, lika trött var jag som jag brukar vara när jag kliver upp halv6 och ska till skolan.

På stan vart det inte så mycket handlat, små grejor bara. Efter ett tag ringde det i min telefon jag hörde inte vem det var och rösten sa att det var Ida. " jag känner för fan ingen Ida" hann jag tänka innan det slog mig, det var ju Kurvan! Vi gick och käkade hamburgare med henne och sedan lite mer kik. Efter hon åkt hem gick jag och Natta och tog en liten fika och pratade lite strunt.

Nu är jag på väg och möta Jennifer och vi ska träna. Sköönt! Kalaslänge sedan känns det som. Och jag vill inte ens tänka på all julmat och julgodis som har varit i min mage under den tiden. Ne men nu så, tagga Jennifer!!

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0