en dejt

Idag är en sån här dag då ingenting blir gjort. Vaknade för någon timme sedan och sitter fortfarande i urtvättade mjukisbyxor med någon ful tröja som jag fick av pappa när jag var liten, som han köpte i Island. Den är fortfarande stor och hänger till knävecken, hur tänkte han när han köpte den till en tjej på 10-11 år? Okej att jag var som en liten köttbulle så den passade väl runt, men jag måste ju nästan ha snubblat på den när jag gick? Ja tack iallafall pappa, den har kommit till användning. Och det är ju tanken som räknas. Puss på dig.

Jag hade iallafall tänkt att gå ner och springa lite på gymet. Men bara tanken på att klä på sig träningskläder och gå i snöstormen 2 minuter till porten gör mig trött. Jag är helt enkelt jäkligt lat och på något vis känns jag mer motiverad när Jennifer är med. "Jag tar det imorgon istället" är min tanke nu. Men den är faktiskt sann, för imorgon har jag bokat pass!

Nu har jag jag även pratat med Nichole. Jag skippar erbjudandet från mamma med mys, hasselbackspotatis och kött. Tyvärr mamma, du får vara utan mig en kväll. Det blir att gå och äta med Nichole. Som en dejt, fast inge kärlek i bilden, alla betalar för sig själva, och inget "följer du med på en kopp te?" i slutet av dejten. En bit mat vänner emellan liksom. Ni fattar.

Nej dags för att göra dagen till en dag. God lördag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Söta lilla köttbulls-Frida! :P Hoppas du får en rolig kväll :) Puss å kram, älskar dej.

2008-01-12 @ 18:24:02
URL: http://rufstufs.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0