härlig lördagskväll

Säng ljuva säng. Snart är det läggdags men först en liten snabb berättelse om dagen. Kvällen började hemma hos Isabelle, där vart det kött med potatisgratäng som Anni och Natalie hade lagat, riktigt gott var det. Satt hemma hos Isabelle fram till 11 tiden och hade det riktigt trevligt. Men sen så skulle alla åka iväg till åshammar och min buss gick inte förns  klockan ett. Som tur var har jag en snäll vän vid namn Magdalena som jag fick traska hem till. Martin och Magda kom ut och mötte mig och vi började att roa oss i en isbacke, hm =). Efter ett tag gick vi in i värmen och spelade Alias. Det var asroligt trots mitt dåliga tänkande.
M - Har man fiskar i?
F - Nät!!
M - Nej när du har dom hemma i hemmet..
F - I ugnen !!

Det var iallafall ett roligt spel. Och nu tänkte jag sova. Godnatt Sverige, vi ses..

image179image180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0