Kattdrömmar

Skoldag nr 2. Lika förjävlig som nr 1. Har haft religion i cirkus en timme nu och börjat skriva om Laestadianismen som ska redovisas imorgon, hem och råplugga måste jag göra efter skolan.

Idag är det Onsdag och det brukar innebära Aerobic Dance för min del. Men icke sa nicke, idag. Ikväll blir det Yoga, länge sedan så det ska bli skönt med lite avslappning så här i början av allt skoljobb. Blir väl bönor idag igen till mat tror jag, tredje dagen. Men det är ju så gott så det är det enda jag tänker på, nästan , haha.

Inatt hade jag en väldigt äcklig dröm. Jag dödade en katt med en kniv. Eller jag skar ut en cirkel i magen på den. När jag tog ut "cirkeln" så fick jag med mig lite av revbenen, och dom såg ut som revbenen på en grillad kyckling. Det var jätteäckligt och jag får bilden i huvudet hela tiden. Usch, hemska drömmar..

Nej nu är det dags för att skapa en liten hadbok om Hudvård , hejs då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0