måndag

Första dagen på vecka 3. Veckorna går snabbt och snart är det väl vecka 52 igen, ojoj. Det är inte alls långt kvar till sommaren om man tänker smart. Herregud snart är det ju påsklov och efter det så tar allt fart och springer iväg, tillslut sitter man där med sina julklappar och äter pepparkakor och funderar vart solen och sommaren tog vägen.

Idag hade jag iallafall det där provet som jag skulle ha pluggat till. Det gick inte så bra och vi får väl se vad Magnus tycker om det. Slutade iallafall riktigt tidigt, kl 2. Då åkte jag hem och sov fram till halv8. Dags för lite boxing och det var skitroligt. Även fast det var ett helvete just för stunden är det skönt att ligga och tänka på det nu, vad duktig jag var, eller vi, Jennifer. Känns i armarna iallafall, kunde knappt tvätta av mig ansiktet i duschen för det var för jobbigt att lyfta upp armarna, känns som att jag borde göra detta oftare, så nu blir det de nya måndagspasset iallafall.

Nej nu ska jag sova så jag blir pigg och glad till nästa dag. Gonatt på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0