Pigg som en piggelin

a men tjena att jag skulle kunna sova inatt då, a de fatta man ju! Ska upp om 3 timmar och sömnen är inte ens i närheten av mig och min kropp. Kul. Sitter och msn:ar lite med Nathalie, det är gött.

Appropå " a de fatta man ju!" började jag tänkte på Cecilias mamma som verkligen använder det i fel tid och fel tillfälle. Haha. Det var när jag åkte bil med mor och dotter Eriksson som vi började prata om en kille. Jag frågade om han skaffat flickvän och fick svaret ja av dotter Eriksson. Då brister mor eriksson ut sig " Jaa Frida då vart det ingenting med honom då, Aa men de fatta man juh!"  Haha det var så otippat att hon skulle säga så och allt slutade i skratt och gapande..

Jo men det är väl så det är med allt här i livet, a de fatta man juh..

Gonatt på er, nu ska jag räkna får eller så, det kan funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0