Skoldag och shopping

Torsdagarna kommer bli min favorit dag (förutom helgen ,ofcours my horse). Idag började dagen med att kolla på film i en timme. Den handlade mest om sex. Bakom kulisserna på porrfilm osv. Den var inte så jätterolig. Sen var det dags för prov, haha, Christer är så skön!Haha. Jag och Nathalie gick till Kvantum (kommer alltid heta Kvantum) och pantade klassens burkar. Ca 90 burkar och 58 kr rikare, yippi! Nathalie skulle in och köpa skinnjacka i Gävle och jag följde med för att kolla, inte handla. Men 3 timmar senare stog jag där med händerna fulla av kassar och funderade "hur gick det här till?!" Det vart ett par skor, en T-shirt, leggins, örhängen, armband x2, väska, och en blus. Okej jag hatar ordet blus, det låter så jäkla blusigt på något vis. Men det är det ordet som passar bäst på denna överdel. Så nu är jag prylrikare och pengarfattigare. That's it!

Hörs!


Glitter                          h&m                         h&m och Åhlens

Kommentarer
Postat av: nattis the man

det blir lätt så, pengarna rullar kors och tvärs mellan kassorna... tack för shoppingen!!

2008-01-31 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0