Tacomys =)

Nu är det Fredag. Mina fredagar har börjats känna mindre roliga och jag ser inte fram mot dom lika mycket. Jaja, nu ska jag iallafall gå iväg och handla mat med mamma, det blir tacos ikväll, mums! Sen blir det väl att sitta hemma och ha en lugn fredag, plugga till prov ska jag nog göra också. Annars vet jag inte vad som ska göras i helgen, förutom powerafro på söndag, det ska bli askul att testa, haha. Nathalie har åkt till Västerås så henne lär man ju inte se så mycket av denna helg. Cillut lär man väl heller inte se så mycket antar jag. Men Nichole, hon finns där hon, haha ;) Ska glida med henne imorgon efter hennes match (lycka till med bollarna!) vart det bestämt, a faktiskt nu på sekunden! Coolt

Nej nu mathandling! Tjohejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0