Cykla är skönt

Idag tog vi cykeln mot Ica Maxi. Det tog inte så lång tid at cykla dit ändå. 10 minuter så var vi framme. Solen sken och jag kände mig somrig med endast ett linne cyklandes i solen. Jag köpte hem lite narutgodis, sånna där rischips med texmex smak. Sen köpte jag även en pasta sås som jag just ätit upp =) Imorgon slipper jag ta med mig lunch till jobbet för då tror jag att jag ska till Fastighetssnabben och träffa på min favoritjobbAnna :D Tänkte ringa till hene och berätta den ljuvliga nyheten snart. Någon gång i Juli kanske jag ska följa med Nichole på någon festival i Bollnäs i två dagar. Alice Cooper skulle dit. Och han har vi ju faktiskt redan sett. Häftigt. Det som är dumt är att allt kostar pengar. Jag måste tänka smart. Vill ju färga håret, åka utomlands, köpa ny kamera och köpa en bärbar dator helst nu på en gång. Pengarna kommer nog tyvärr inte räcka så långt jag vill, så vi får se. Nu ska jag gå och slappa i soffan framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0