Fika på mingel

Idag har jag varit och fikat med tjejer. Fick födelsedagspresent utav dom, så söt och snälla som dom är. Det var Ange, Natta, Lovisa, Ida och Anna som fikade. Greksallad vart det för mig, måste ju tagga semester! Ange köpte även världens snyggaste muntelefon för 210 spänn, haha. Ida och Natta fastnade i fällan när det gäller telefonförsäljare på stan. Tillslut kom dom därifrån, och utan telefonköp. Bra av er! Haha. Sen åkte jag och mamma ut och körde bil. Nu på kvällningen har jag bara kikat CSI och degat. Och som vanligt för mig, arbetande kvinna, ska jag gå och sova nu så jag orkar med dagen imorgon. Ha det så kul ikväll alla sommarlovsbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0