Kort sommarlov

Min enda ledig tid på detta sommarlov är på helgerna. Två dagar i veckan alltså. Det är väldigt svårt att göra mycket roligt på bara några dagar. Mina två första helger har varit upptagna med midsommarfirande och p&l, som förövrigt var kanonkul. I helgen åker jag till stugan, sen vill mormor ha dit mig någon helg när hon är hemma också. Sen under dom helgerna som är kvar ska jag även klämma in en tripp till Eskilstuna med Jennifer (inte 100% säkert), åka hem till Jennifer och ta ett dopp i poolen, åka till Västerås med Nathalie och hälsa på nya huset, åka till Rhodos. Och jag har 7 stycken helger att göra något på. Det kommer bli tuffa helger, men skönt att göra något av det lilla lov man har. Kanonkul! Om jag ska följa mitt schema så har jag en ledig helg som jag kan göra något på. Nej nu ska jag faktiskt krypa ner i min säng. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0