När trollmor har lagt...

Nu är sängen nybäddad och jag nyduschad. Kan det bli bättre? Ska snart gå och lägga mig och kolla på lite tv, sen ska jag sova. För ett tag sedan åkte jag hiss efter att precis ha kommit ut ur duschen. Haha. I blött hår och morgonrock stod jag där och hoppades på att ingen skulle se mig. Ingen såg mig och jag kom både ner och upp välbehållen. Att jag alltid lyckas åka hiss med opassande klädsel. Så är det när man ska tvätta. Imorgon hoppas jag på fint väder så man kanske kan sitta ute på lunchen i solen. Får se om Kristin har med sig utevänlig mat imorgon och om solen lyser. Isåfall så. God natt! Så där ser nästan min säng ut nu. Lika påslakan iallafall som jag fick av syster Anna i födelsedagspresent. Nu har jag tre lika påslakan i olika färger. Dom är hur sköna som helst, mjuka.


Kommentarer
Postat av: asivol

vad gör du nu för tiden?

varför hör du aldrig av dig?

det var alldelens för längesen vi sågs...



2008-07-09 @ 03:44:24
URL: http://lers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0