Nichole och jag

Hemma efter en trevlig kväll med Nichole. Så skönt att träffa henne. Alltid när man träffar henne får man prata ut sig om allt med varandra och det blir alltid bra efter. Hon är en sån som är bra på att lyssna och det gillar vi! Vi gick till Waynes och tog oss en smoothie som vi satt och sög på i det härliga vädret. Vi satt i några timmar och begav oss sedan ner på stan för ett kik eller två. Kom på efter ett tag att vi var hungriga så vi tog oss en Subway macka. Som den passade i min mage. Nu har vi skilts åt, hon på sina äventyr och jag på mina. Har precis duschat och nu ska jag ta att röja upp på rummet mitt. Sen ska jag krypa ner i sängen och sova. Det lär behövas ikväll känner jag.

Kommentarer
Postat av: tägz

fina fötter fiffi

2008-07-16 @ 21:05:14
URL: http://lers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0