Pizzabullar

Hejsan.

Idag var en riktig kanondag, om man tänker på vädret =) På lunchen åkte jag med pappa till hans jobb och träffade Anna som var så söt i jobbarkläderna, höhö. Åt min mat sen bar det av igen tillbaka till mitt egna jobb. Efter jobbet cyklade jag och Evve till Ica Maxi idag igen. Sen hem till Evve och Oskar för att äta mat och baka pizzabullar som i ska ta med oss till stugan över helgen. Ska bli så mysigt och skönt att komma iväg lite. Vi åker imorgon efter jobbet och kommer hem igen på Söndag. Nu ska jag gå och packa väskan och städa rummet, sen måste jag sova. Hej då! Ha en trevlig sommarhelg, för det ska jag!


Kommentarer
Postat av: A K

snygg header:)

2008-07-03 @ 23:05:46
URL: http://annakristinas.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fan va gullig du är :)

2008-07-04 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0