seg arbetsdag

Vilken fint väder det är idag. Synd att jag har suttit inne hela dagen framför en dator med ca 1 samtal varannan timme. Från klockan 12 har jag inte haft någonting att göra. Fyra timmar som jag slösade bort på att kika lite resor tex. Okej, på lunchen var jag och Kristin ute i ca en halvtimme och åt mat i solen, mysigt. Jag gick även förbi Ticket för att kolla upp billiga resor till Rhodos runt den 10e. 5510:- var den billigaste englit henne. No way. Jag hittade några som var lite billigare på internet men det är fortfarande mycket pengar som går åt. Vi ska kanske satsa på en sista minuten ändå. Och hoppas på att det finns. Men tillochmed sista minuten resorna är ju dyra nu, bara för alla drar i väg till värmen. Dom kostar minst lika mycket som en "vanlig" resa. Nu snart ska jag iallafall äta köttfärslimpa och färskpotatis. Sen ska jag gå ner på stan och kika lite kläder och sånt. Jag hade ingen lust att gå ensam så jag fick med mig mamma. Ikväll ska jag köra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0