trevlig kväll

Vilken kväll jag hade igår! Lätt en av dom bästa den här sommaren. Den enda kvällen med riktig sommarkänsla i kroppen. Cider, båt, trubadur, trevligt folk och fint väder gjorde kvällen. Härligt att åka båt var det också, det blir det mer utav idag skulle jag tro, eftersom jag ska ta mig själv hem till Cillit. Något som inte var allt för kul var imorse när jag skulle kliva upp. 05.00 ringde väckarklockan, kändes fint att slita sig upp ur sängen trött och yr och se Cilla pressa sitt tryne mot huvudkudden och grymta som en gris. Som jag vill göra lika.. Om 2 ½ timme slutar jag och då får även jag se solen. På lördag är det 18årskalas som gäller, tema färglatt. Trevligt att det händer något! Jag är kattvakt i helgen också. Ska ta hand om dom två små så bra så. Jag kommer nog tillochmed mata dom. Evve och Oskar kan vara lugna. Nej nu slutar min lunch. Hejs!

(båtbilder kommer senare eftersom cillit har dom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0