Take me on a trip

Idag var jag riktigt sugen på att träffa någon av mina vänner, för en gång skull, som det inte blir alltför mycket nuförtiden i jobbens dagar. Men alla är upptagna. Den ena ska packa för solsemester, den andra har träning, den tredje är på semester längst ner i sverige, den fjärde hade andra plander för kvällen, den femte låg och stekte och skulle sedan till en annan stad och den sjätte svarar inte på mobilen. Perfekt dag för att tvätta kläder. Turen är lite på min sida och jag såg att någon hade varit snäll och tagit bort sin tvätttid ikväll. Perfekt! Har inte tvättat på två veckor, kläderna börjar liksom ta slut. Så det blir en hemmakväll med tvätt och kanske att jag orkar städa lite, skulle också behövas. Imorgon kommer iallafall Nathalie in till mig tror jag. Skulle vara skönt med en chillkväll med mat och prat. Hoppas på att hon kommer. Nu ska jag fortsätta här hemma. Tjing.


För jag älskar när du visar
att du vet att du har rätt
och rätar på din rygg
det är den rakaste jag sett



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0