Viheitä kuulöia

Idag var jag som sagt var och kikade på hus med mina andra två och Oskar. Det var så sött =) Efter huskikning så åkte jag hem till pappa. Där hemma var Anna (syster). Där hemma fick jag med mig lite mumiindricka från finland, kanske den godaste drickan! Fick även lite saker från farmor som hon hade packat på pappa. Äckliga (ursäkta) Viheitä kuulöia (gröna kulor) som nog bara tanter tycker om, brevpapper med penna och en lapp som det stod; Tidalle! Hej. Från farmor. Kram! Skriv mig. Hon är så söt med sin svenska, farmor. Så jag får väl ta att skriva ett brev till henne på mina nya brevpapper och min nya penna. Efter mina fina gåvor så åkte jag och pappa och övningskörde i Bönan. Det gick sådär. Märks att jag inte kört på någon vecka faktiskt, haha. Nu har jag just ätit lite thaimat och väntar på att Anna ska komma hit (inte syster Anna). Sen ska vi ner på konsum och ikväll får jag sängkompis !! =) Ha en trevlig kväll, det ska jag..


Sötfisen och jag en sen sommarkväll 07 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0