Fika på George med Jennifer

Oj! här var det livat och här var det glatt! Hejsan everybody. Just nu sitter jag nyduschad i morgonrock och ska snart krypa ner i min säng. Först måste jag slänga ner allt som ligger i sängen på golvet. Såå ansträngande. Min röst ät helt tillbaka. Kanske var det den där hallonsmoothiesen och jättekakan som gjorde det bättre, ah? ah? ah?. Var ju iväg och fikade med Jennifer på George idag. Vi satt kvar till stängning och hade det mysigt vid fönsterbordet. yes! Nu sitter jag och smörjer in min näsa som jag har dragit bort skinn på. På p&l fick jag lite för mycket sol på näsan så den vart torr och nu är den utan skinn, nästan. Nej nu ska jag som sagt gå och lägga mig i sängen. Imorgon väntar en ny dag. En ny dag med nya tag. Tja.


Jag och Anna förra året. En av alla dagar vi hade kul. I veckan kommer jag sötis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0