Jag vill ta-a studenten, ja jag vill..

Vilken fin dag jag har hjaft idag! Inte så att vädret var fint, men jag blev så glad av att kolla på alla människor som var så glada =) Har varit på Annas student och oj vad fin hon var, nöten =) Blev så glad av att kolla på henne. Att hon kan sprida så mycket glädje omkring sig. Hur gör hon? Söten. Var också hem till familjen Söderberg och åt massa god mat och fikade. När det var dags för henne att dra sig ut igen drog sig även jag och Cillit därifrån. Åkte in till Sandviken och träffade Magda och Martin. Vi drog oss mot Cinen och därefter hem mot Martin igen, eftersom alla skulle uuut. Men det får inte vi för vi är små, shalalalala... Nu ska jag gå och lägga pussel (jävla vilket tjat!!) sen ska jag sova. Imorgon kommer Kristin hem och då ska vi ha en välkomstfest (grillning) höhö. Mys! Gonatt!


Kommentarer
Postat av: evelina

jag vill oxå ta studenten trots att det är 4 år kvar ungefär . hehe

ha det bra.

kram.

2008-06-14 @ 00:59:40
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0