midsommar

Hejs.

Midsommarafton. Jag har för mig att det var lika som julafton när jag var liten. Alltså att man var lite sådär spänd dagen innan och på morgonen. Kanske för att jag fick åka traktor och vagn och picknicka. Och självklart dansa runt midsommarstången. Idag ska jag iväg till Tobbe och käka midsommarlunch. Ikväll är jag inte säker på vad som händer. Väntar på att Nattsen ska höra av sig och säga hej =).

Igår va jag hem till Marcus och där plockade jag, Nichole, Mathilda och Marcus blommor till deras midsommarstång som Nichole gjorde. Jättefin vart den, ska nog lägga ut en bild på den sen, för jag är imponerad alltså! Hittade också massa smultron efter vägens kant. Dom smakade sommar. Sov sedan hemma hos pappa. Och under natten vart jag attackerad av en bitsugen Greta (katt) som klöste sönder min hand. Så Evve, min katt kan också bitas, men inte jämt. Höh.

Nu ska jag hoppa in i duschen och förbereda mig på den somrigaste lunchen av dom alla. Undra om vädret tillåter en utelunch? Ser inte ut som så.. Tjing.


Kommentarer
Postat av: elin

glad midsommar

ha en bra dag :)

2008-06-20 @ 10:54:38
URL: http://elinwiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0