Skönt med regn

Idag åkte jag till skolan till klockan 10. Kvart över 10 var jag och Nattsen klara och vi gick mot bussen som tog oss mot Gävle. En mycket kort skoldag idag var det alltså. Vi både hittade väl lite smått och gott. Vi hittade även till McDonalds, kan ni tänka er. Där hittade vi en kassa där man kunde beställa mat så det gjorde vi. Mycket gott var det. Ikväll ska väl alla kolla på fotboll antar jag. Alla förutom jag. Vill ni veta min kvällssyssling? Ja klart ni vill. Pussel! Jag började städa mitt rum och hittade ett gammalt pussel på 1000 bitar, så nu är jag igång för fullt! Har väl pusslat ihop ca 50 bitar så det är ju inte så mycket kvar nu, hm. Har slagit vad med mig själv att jag ska klara det innan jag får sova, vi får se hur det går. Imorgon hoppas jag på att pappa har fixat klart min cykel, det är såå tråkigt att gå ner till stan och bussen. Ja det är något som kryper på mig.En latmask!! Hej då.


Kommentarer
Postat av: Lytter

Vad betyder "Lytter"?

2008-06-10 @ 21:41:44
Postat av: Frida

Haha, det är mitt efternamn :p

2008-06-10 @ 21:43:05
Postat av: lytter

men det visste jag ju! även namn brukar ju betyda något ^^

2008-06-10 @ 22:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0