Soldag med mys

Min dag vart en mysdag tillslut. Jag ringde Evve och vi bestämde oss för att luncha i Boulongen. Så jag gick ner mot stan och där köpte vi oss en varsin kräftsallad från Waynes. Sen tog vi en tripp till Boulongen och la ut våran filt och åt våran sallad. En bulle slank också ner som efterrätt =) Jag ringde till pappa och bestämde mig för att åka till Storvik och grilla med honom ikväll. Jag kan mina knep och vips så hade jag fått honom att åka och hämta mig i Gävle. En sak som lockade honom kan ha varit en tur med Cadillacen, höhö. Ikväll ska vi alltså grilla. Pappa har fått för sig att köra på GI-mat, så jag ska stå för ungsbakade grönsaker och han står för köttet. Så mysigt! Senare kanske jag hör av mig till Magda eftersom hon nu har kommit hem, min lilla räka =) Känns som det var minst 4 veckor sedan jag träffade henne. Det var ene vecka sedan. Nej nu ska jag gå ut och sätta mig på altanen, sen ska jag leta rött på mitt kubbspel och tvinga pappa att spela. Hejdå!

Mums!


Evve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0