sommarlov

Imorse vaknade jag av att Nathalie ringde mig klockan 9. Igår hade vi bestämt att hon skulle möta mig vid resecentrum då och gå tillsammans till kyrkan. Panik panik! Kan ni förstå att jag hann duscha, klä på mig, sminka mig och ta mig från Gävle till Sandviken på 30 minuter?! Precis när jag kom in i kyrkan började allt. Sen fick vi alltså sommarlov. Jag och Natta har suttit hemma hos Mathilda hela dagen lång och funderat på vad vi ska göra på våran första sommarlovsdag. Vi får se. Imorgon är det iallfall studenten. Ska först till Sandviken och kika, sen drar jag och Cillit in till Gävle för att kolla på Anna. Nu ska vi fundera lite mer. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0