Sver-ii-gee sha-la-la-la-la

Okej, jag kollade faktiskt lite på fotbollen iallafall. Och det var ju härligt att vi vann. Jag känner att mina fingrar inte är van vid att skriva om sporter. Dom känner sig obekväma till att trycka till dessa meningar. Haha. Imorgon började vi tydligen klockan 12. Wihoo. Då hinner jag gå ner på stan och lämna tillbaka en kjol jag köpte idag. Tänkte även om jag ska gå förbi MakeUp Store eftersom dom har 40% i hela butiken. Oooh. Om jag är där när dom öppnar slipper jag ju iallafall allt som är utplockat. Nu måste jag städa upp på mitt rum så jag kan gå och sova sen. Det ligger grejor överallt, bl.a 1000 pusselbitar (jag kryddar inte fast att det låter som så). Imorogn ska jag bygga klart mitt pussel. Imorogn ska jag också äntligen få hit min cykel. Vilken bra dag det blir imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0