Tränat i naturen

Såg just att Åke och Roland hade skrivit till mig. Det värmer så mycket att dom hör av sig! Jag saknar er grymt, hälsa tillbaka till lilla Li också pojkar.

Iallafall. Har just kommit hem från ett friskispass i boulongen. Evve ringde och frågade om jag skulle följa med. Jag försökte tänka om jag hade något som jag skulle göra idag, kroppen riktigt förstod hur jobbigt det skulle bli så den grävde i varenda liten hjärndel men fann ingen ursäkt. Det var bra, för det är härligt att komma hem och vara slut i kroppen. Idag efter kubbspel och brännboll så picknickade jag, Magda och Martin på min rutiga filt i gräset. Det var härligt, lite för mycket blåst bara. Jag och Martin spelade pingis med hjälp av våra händer och ett otuggad tuggumi. Jag vann, 100 - 87 vart det tror jag. Jag är bra. Nu ska jag göra mat, min mage skriker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0