Daniel Cirera

Sitter här med mina nyköpte skor på, dom är underbar, haha. Nu tycker jag att värmen kan ta att komma så man får använda alla somriga skor snart! Och alla andra sommarkläder. Tänk att gå ut i endast byxor och linne, kanske packa ner en kofta i väskan, jag längtar. Jag tror dom flesta gör det. Har just kikat på tv. Rent hus eller något liknande tror jag det hette, på tv4. Det är helt sjukt hur stökigt folk kan ha det, hur kan dom bo sådär? En soptipp ser trevligare ut en det hemmet, nästan.

Just nu hörs Daniel Cirera i mina öron. När jag lyssnar på honom hoppar jag tillbaka några år bakåt i tiden, det är härligt.  Om du inte lyssnat på honom, do it. Något som var lite häftigt var att Cillit hade hört honom på radion när hon åkte på roadtrip på Gran canaria, att dom spelar han där är ju också häftigt. Att det var låten roadtrippin var ju också rätt kul. Okej nu vart det mycket häftigt här men livet är ju det ibland också. Hörs

image246



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0