Lördagsfrukost

Lördagsmorgon, å vad härligt. Vaknade idag och gick upp ur sängen och började rota runt, men jag insåg ganska snabbt att sängen var mycket bättra och kröp ner ett tag till och bara låg, underbart. Nyss har jag käkat frukost, den vart god. Tyvärr är inte mamma hemma och det var en ensamfrukost, men jag hade iallafall radion som underhöll mig =) Vid 5-6 tiden ska jag iväg och simma, sen blir det ansiktsbehandling, härligt.

Vi hörs.

image252
Min frukost för dagen. Som ni kanske ser så är det rätt ensamt mittemot mig, haha. Men min frukost bestod iallafall utav:
Brämhults nypressade apelsin juice. Inte färskpressad, den är inte god.
Gefleortens mjölk med frysta jordgubbar i, mums!
Chiqitabanan med roligt klistermärke, den var lite för hård dock.
Macka med ost och tomat på, yey.
Kokt ägg från höna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0