Natt i Storvik

Lovet springer iväg och nu är det redan tisdag, men några dagar är det iallafall kvar, skönt. Måste ta mig in till Valbo och säga hej till praktikplatsen där jag ska spendera mina två veckor efter lovet. Men jag orkar inte åka till Valbo, så lat är jag. Igår var jag iallafall med Magdalena och Martin, jag lekte lite med Marsi(pan) och käkade mina chips som fortfarande fanns kvar. Sedan tog jag bussen mot Storvik med Magden och sov kvar där, mysigt. Lagade pasta carbonara kl 01.00 och kikade på Reine och Mimmi. Imorse vaknade jag vid 9tiden av att Magda var uppe och yra. Hon skulle til Kungsberg så det var bara för mig att slänga på mig kläderna och sedan hoppa på bussen, eftersom jag är för cool för sånt där.

Nu ska jag ligga och sova och vänta på att något kul händer. Tjing!

image260
När vi skulle sova kom nattluvan fram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0