Nu är alla på plats

Ja igår vart det då kalas. Smörgåstårta, tårta, kanelbulle, vaniljbulle, kaka med choklad och kaka med non-stop. Behöver jag säga att jag rullade därifrån? Iallafall var det ett trevligt kalas. Efter kalaset snodde jag med mig lite kakor och buller och begav mig till Sandviken. Där träffade jag Magda och Martin som fick lite fika. Vi käkade godis och kollade på lite tv. Cillit ringde på kvällen och berättade att hon nu var i Sverige, härligt att höra. Så imorgon får jag väl träffa henne också, och hon har present med sig även. Det känns som att jag inte sett henne på en månad, precis som med Nathalie. Men det är faktiskt bara ca en vecka.

Idag ska jag ner på stan och inhandla skor. Men jag är så lat att jag inte orkar gå ner på stan. Ska försöka ta mig i kragen och hoppa in i duschen och klä på mig så jag kommer någon vart. Jag återkommer säkert. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0