Patiensduellen

Kul att jag har suttit i flera timmar och spelat patiensduellen med Magda. Och jag leder inte ens. Vad är det för fel? Kvällen var mysig iallafall. Känns som att det var år och dar sedan jag satt hemma i min tvsoffa och bara va. Jämt tycker jag att jag kommer hem på natten och sedan slänger mig i sängen och somnar på direkten. Sitter som sagt och spelar med Magda, men hon har visst tagit en lite paus. Sitter även och pratar med Nattsen på msn. Tänk att det alltid är till nytta att prata med den kvinnan. Och jag smider planer, planer som ska hållas och göras. Om det så blir det sista jag gör. Mer än så avslöjar jag inte, inte än.

Nu ska jag fortsätta med att sitta i min soffa och dega. Härligt? Ohja. Kommer säkert somna om en stund, så godnatt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0